Reklamace
-
Práva z vadného plnění se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“). Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, není-li prodávajícím a kupujícím ujednána doba delší. Záruční doba začíná běžet dnem předání zboží kupujícímu nebo dnem prodeje konečnému uživateli.
-
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením nebo za závady, na které byl zákazník upozorněn písemně v kupní smlouvě. Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturální rozdíl u přírodních materiálů (např. dřevo), textilních a umělých materiálů nebo lakovaných ploch. Vadou nejsou rozdíly rozměru u nábytku a matrací v rámci deklarované tolerance. Rozměry lamelových roštů, postelí a matrací mohou mít toleranci z hlediska rozměrů a materiálního složení dle příslušných ČSN. Rozdíl v rozměrech a materiálovém složení zboží ve stanovené toleranci není vadou zboží a nezavdává nárok na reklamaci. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Záruka se nevztahuje na věci použité.
-
Reklamace musí být kupujícím uplatněna bez zbytečného odkladu po jejím zjištění na adresu: Dimitrovova 603, Svitavy, 568 02 nebo v kterékoliv provozovně prodávajícího. Reklamaci lze uplatnit i prostřednictvím emailu, který kupující zašle na emailovou adresu reklamace@prospanek.cz. Při podání reklamace přiložte vyplněný reklamační reklamační formulář pro prodejny nebo reklamační formulář pro e-shop.
-
-
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako u vadného plnění, které je nepodstatným porušením smlouvy. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
-
Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
-
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci okamžitě, ve složitých případech pak do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží, která je zapotřebí k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Případné spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je možno řešit v rámci mimosoudního řízení vedeného před Českou obchodní inspekcí, https://adr.coi.cz/cs, či prostřednictvím ODR platformy na adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

Osobní vyzvednutí na prodejně
Díky široké síti kamenných prodejen vám nabízíme možnost bezplatně si objednávku vyzvednout na některé z našich vybraných prodejen po celé republice.

45 denní záruka vrácení peněz při objednávce na eshopu
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho do 45 dnů BEZ UVEDENÍ DŮVODU VRÁTIT.

Garance nejnižší ceny
Vybrali jste si produkt a jiný internetový obchod ho nabízí levněji? Zaručujeme, že snížíme jeho cenu o 100 Kč pod cenu konkurence