Často kladené otázky
DOTAZY OBECNÉHO CHARAKTERU
Na co se vztahuje doprava zdarma?
Doprava zdarma se vztahuje na matrace a postele. Pokud objednávka obsahuje jeden nebo druhý produkt, doprava zdarma se vztahuje na celou objednávku.
Příklad:Zákaznice Karolína si objednala matraci Perdormire a k tomu do košíku přidala nový polštář a rošt. Dopravu má zdarma, protože nakoupila i matraci.
Zákazník Petr si objednal dva rošty a přikrývku. Na jeho objednávku se doprava zdarma nevztahuje, protože v ní nemá ani postel, ani matraci.
Mohu si nechat dovézt zboží do zahraničí a platí na něj také doprava zdarma?
Bohužel. Doprava zdarma na postele a matrace se na zahraničí nevztahuje. Nicméně ProSpánek působí i v dalších zemích. Konkrétně na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Srbsku. Pokud byste chtěli doručit zboží do těchto států, doporučujeme ho objednat přímo na e-shopu dané země. Objevte naše prodejny a e-shopy v zahraničí.
Je sortiment e-shopu stejný, jako na prodejnách?
Sortiment upravujeme podle zájmu našich zákazníků. Proto na e-shopu najdete produkty, které na prodejnách nenajdete. Tyto produkty jsou označené štítkem Pouze na e-shopu. Jedná se například o matrace Tropico.
Jsou ceny e-shopu stejné jako na prodejnách?
Ano. Vše, co najdete na prodejně, najdete za stejnou cenu na našem e-shopu.
Je možné si nechat zboží na nějakou dobu uchovat a oddálit termín doručení?
Ano. Zboží vám uchováme na delší dobu, stačí nám napsat při vyřizování objednávky v košíku do poznámky.
Jak si mohu objednat montáž postele?
Montáž si objednáte v košíku v kroku DOPRAVA A PLATBA.
- Zaškrtněte Dopravu ProSpánek.
- V sekci Příplatkových služeb vyberte možnost Montáž postele, sedačky.
- Zadejte počet kusů, které chcete smontovat.
Zákaznice Mirka kupuje dvě nové postele pro své dcery a potřebuje je smontovat. V Příplatkové sekci v košíku vybere možnost Montáž postele, sedačky a zadá 2 kusy. V den doručení naši kurýři smontují obě dvě postele.
Zákaznice Vendula si kupuje dvě manželské postele – jednu do ložnice a druhou jako dárek synovi a chce je rovnou nechat smontovat. Příplatkové sekci v košíku vybere možnost Montáž postele, sedačky a zadá pouze 1 kus. V den doručení naši kurýři smontují bohužel jen jednu postel kvůli špatnému zadání objednávky.
Mohu si objednat nějaký doplňkový servis?
MV rámci doplňkového servisu nabízíme:
- výnos do 2. a vyššího patra bez výtahu,
- odvoz a ekologickou likvidaci postele, roštu i matrací,
- demontáž staré postele,
- montáž postele nové.
DOTAZY K NÁKUPU NA E-SHOPU
Jak mohu požádat o pomoc při výběru?
Stačí nám napsat do chatu nebo kontaktovat náš zákaznický servis. Pokud preferujete osobní kontakt, stačí přijít na jakoukoliv z našich prodejen.
Jak se mohu přihlásit do Klubu ProSpánku?
Stačí se přihlásit k odběru newsletteru. Zároveň tím získáte 5% slevu k prvnímu nákupu.
Jak funguje garance ceny?
Snížíme vám cenu produktu, pokud ho od stejného dodavatele najdete levněji. Stačí nám napsat do chatu, kontaktovat zákaznický servis nebo za námi dojít na prodejnu.
Jak si mohu rozložit nákup na splátky?
U každého z našich produktů na e-shopu najdete ESSOX kalkulačku, ve které si vypočítáte, kolik zaplatíte předem a na kolik vás vyjde 10 splátek.
Jaké jsou výhody nákupu na splátky?
- Rychlé a snadné uzavření úvěru online.
- Široká nabídka úvěrů – podrobnosti najdete u zboží v kalkulačce splátek ESSOX.
- Zboží je vaše hned po nákupu.
- Možnost sjednat pojištění splácení.
- Financování od 5 000 Kč do 500 000 Kč (dle typu úvěru).
Kolik výrobků je v sortimentu e-shopu?
Na našem e-shopu najdete přes tisíce kvalitních matrací a postelí, přes stovku roštů a desítky lůžkovin. Věříme, že s naší pomocí u nás najdete, co hledáte. Stačí nám napsat do chatu nebo kontaktovat zákaznický servis.
Proč se liší obrázek na e-shopu od produktu skutečného?
Produkty by se od obrázku na e-shopu neměly výrazně lišit. Fotky mohou zkreslit lehce odstíny, ale neměl by produkt vypadat zcela odlišně. Pokud tomu tak je, můžete jakékoliv skladové zboží vrátit do 14 dnů od převzetí při nákupu online.
K vrácení zboží je potřeba vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Ten naleznete například ve Všeobecných obchodních podmínkách ve třetím odstavci nebo si jej můžete stáhnout zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Zboží i s formulářem můžete zaslat na adresu Dimitrovova 603/6, Svitavy 568 02 nebo na jakoukoli naši prodejnu. Pokud jste nakoupili zboží, které není skladové, reklamujte ho na stránce reklamace.
Mohu si objednat zboží po telefonu?
Ano, náš zákaznický servis vám pomůže s výběrem i objednáním, stačí nám zavolat.
Jak mohu platit při nákupu online?
Snažíme se vám nákup co nejvíce ulehčit. Proto u nás můžete platit hned několika způsoby:
- dobírkou,
- platbou kartou on-line,
- rychlým bankovním převodem,
- platbou převodem nebo
- na splátky.
Jak napsat hodnocení na výrobek nebo prodejnu?
Hodnocení na výrobek můžete napsat přímo na e-shopu v kartě HODNOCENÍ. Stejně tak můžete napsat recenzi přes portál Heureka.
Hodnocení na prodejnu poté můžete napsat přes Google.cz, do vyhledávače stačí napsat ProSpánek, město a stačí vybrat danou prodejnu.
Kde najdu u výrobku záruční dobu?
U výrobků na e-shopu najdete záruční dobu vždy v kartě TECHNICKÉ PARAMETRY. Na prodejnách vám ji sdělí naši spánkoví specialisté a také bývá uvedena na cedulkách přímo u vystavených produktů.
Zboží není na e-shopu skladem. Je skladem na některé prodejně?
Vždy to zjistíte na e-shopu u konkrétního produktu nad jeho cenou. Telefonicky si na prodejně ověřte, že daný produkt je na pobočce k prodeji. Některé produkty máme na prodejnách jen na vyzkoušení a nikoliv k prodeji.
DOTAZY K PRŮBĚHU OBJEDNÁVKY
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky zjistíte vždy na své e-mailové adrese. Pokud jste žádný e-mail obdrželi, překontrolujte si své údaje své objednávky na webu. V případě, že je zadaný špatně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Je po provedené objednávce zasíláno potvrzení na e-mail?
Po každé provedené objednávce od nás obdržíte e-mail potvrzující vaši objednávku. Pokud jste žádný neobdrželi, překontrolujte si své údaje své objednávky na webu. V případě, že je zadaný špatně, kontaktujte naši infolinku.
Jak mohu změnit svou objednávku po jejím odeslání?
Ozvěte se nám na náš zákaznický servis nebo do chatu a dořešíme s vámi detaily.
Co dělat, když zjistím, že potřebuji pomoc při nákupu na e-shopu?
Stačí nám napsat do chatu nebo kontaktovat náš zákaznický servis. Pokud preferujete osobní kontakt, stačí přijít na jakoukoliv z našich prodejen.
Jak se dozvím, že mám zboží nachystané k vyzvednutí?
Obdržíte od nás na telefon uvedený v objednávce informativní SMS, že je vaše zboží připraveno na prodejně.
Co dělat, když nejde potvrdit platbu kreditní kartou?
Založte si novou objednávku s jiným způsobem úhrady. Nezaplacené objednávky se nám nepropisují do systému a tedy se vůbec nezpracovávají.
Jak zjistím, že platba proběhla?
Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce, vám přijde potvrzující e-mail. Nebojte se, pokud u vás neevidujeme platbu, ozveme se vám.
Jak mohu zrušit objednávku?
Stačí zavolat na náš zákaznický servis.
Je možné zpětně opravit údaje z odeslané objednávky?
Zjistili jste, že máte v objednávce špatné údaje? Nevadí. Ozvěte se nám na náš zákaznický servis.
Jak mohu uplatnit slevový kupón při nákupu na e-shopu?
Slevový kód vložte v 1. kroku v košíku do políčka, které naleznete pod listem produktů vlevo.
Co mám dělat, když nevím, jestli objednávku úspěšně odešla?
Že jsme zaevidovali objednávku, zjistíte vždy na své e-mailové adrese, kam vám pošleme e-mail. Pokud jste žádný neobdrželi, překontrolujte si své údaje své objednávky na webu. V případě, že je zadaný špatně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Jak si mohu předem rezervovat termín dodání?
Termín dodání si můžete zvolit včetně víkendů (od 7:00 do 21:00) pouze v případě, že si zaplatíte Dopravu ProSpánek VIP.
- Zboží vložte do košíku.
- V košíku pokračujte v objednávce na záložku Doprava a platba.
- Zaklikněte si Doprava ProSpánek VIP.
- Napište v dalším kroku svou e-mailovou adresu.
- Do e-mailové schránky obdržíte potvrzující e-mail.
- Následně vás budeme kontaktovat ohledně dodání.
Jak dlouho mám na vyzvednutí zásilky?
Na vyzvednutí zásilky máte 10 dní. Pokud si zboží nevyzvednete, budeme vás kontaktovat.
Mám nakoupeno. Proč dochází u mojí objednávky ke zpoždění dodání?
Naše oddělení dopravy se nejčastěji potýká se špatně vyplněnými údaji. Proto si překontrolujte, že jsou v objednávce správně.
- špatně vyplněné číslo telefonu, na které chodí SMS při plánování rozvozu,
- nevyplněná adresa dodání, když nesouhlasí s fakturační adresou,
- nevyplněné patro a velikost výtahu,
- nepřesné údaje o postelích určených k likvidaci,
- nesprávné zadaný počet položek pro likvidaci.
Všechny tyto údaje jsou důležité pro naše kurýry.
- rozvoz na daný den,
- vědět, kolik času jim stěhování zabere a
- počítat s místem v autě na postele určené k likvidaci.
Pokud jste našli chybu ve své objednávce, obraťte se na náš zákaznický servis.