Portoflex Motor - rošt s extra plochým designem

Pokračovat v nákupu
Zobrazit varianty
a ceny
...nebo si produkt vyzkoušejte přímo na prodejně
Zobrazit prodejny

Technické parametry

Materiál bukové lamely
Tuhost Pomocí posuvných objímek si nastavíte potřebnou tuhost pod bedry ve spodní části lůžka.

Změkčení lamel v oblasti ramen zajištuje správnou oporu páteři i při spánku na boku.
28 lamel
Nastavitelná v oblasti beder
Změkčení v oblasti ramen
Nosnost na osobu 130 kg
Možnost atypických rozměrů ano
Záruka 5 let

Doporučení

Pro koho je rošt vhodný: Rošt zajišťuje správné uložení matrace a poskytuje tak lepší ortopedické vlastnosti. Díky tomu jsou rošty v kombinaci se správnou matrací vhodné pro muže, ženy i děti.
Muž
Žena
Dítě

Rošt je vhodný pro uložení: Při výběru roštu je potřeba věnovat pozornost tomu, jakou matraci na něj chceme uložit. Správnou volbou způsobu uložení zajistíte dlouhou životnost a hygienu matrace. Některé matrace nejsou vhodné například pro uložení na polohovatelné rošty.
  • Pěnových matrací Pěnové matrace je možné uložit na všechny typy roštů, včetně polohovatelných a motorových.
  • Latexových matrací Latexové matrace je možné uložit na všechny typy roštů, včetně polohovatelných a motorových.

Polohovatelnost roštu: Rošty lze dělit dle toho, které části a jak lze polohovat. Pro dosažení nejvyššího možného pohodlí doporučujeme zvolit polohovatelné motorové rošty.
Motorový rošt Rošt plynule polohovatelný pomocí motorů nabízí maximální pohodlí v posteli. Určité polohy mohou mít uvolňující vliv při bolestech zad a páteře.
Poloha spánku: Na všech roštech je možné spát v libovolné poloze, díky úpravám tuhosti lamel nebo segmentů jsou však některé rošty vhodnější například pro spánek na boku.
Na boku
Na břiše
Na zádech

Výrobce

AHORN

Popis

Rovnoměrně rozloží váhu těla na plochu matrace, takže dochází k uvolnění páteře a kloubů.

Pouzdra dvojí tuhosti zajistí rozdělení lůžka do 7 anatomických zón pro optimální oporu těla.

Pomocí posuvných objímek si nastavíte potřebnou tuhost pod bedry ve střední části lůžka.

Změkčení lamel vrtáním v ramenní oblasti zajišťuje správnou oporu páteři i při spánku na boku.

Motory pro polohování jsou umístěny přímo na bočnici roštu. Díky modernímu plochému designu lze plně využít výsuvný úložný prostor pod lůžkem.

Uložení pouzder nad bočnicí roštu zaručuje vyšší nosnost a dobrou odolnost proti jednorázovému zatížení, takže například při prudkém dosednutí na lůžko nedojde k jeho poškození.

S dálkovým šňurovým ovládáním.

Světlost roštu: šířka - 1 cm, délka - 5 cm. Například pro rošt 90x200 cm je skutečný rozměr roštu 89x195 cm.


Doba dodání

Varianty expedované do 3 pracovních dnů:
žádné
Ostatní varianty:
do 35 pracovních dnů
do 4 pracovních dnů

Varianty výrobku

80 x 200 14 410 Kč
na objednávku

Dodání do 35 pracovních dnů

ks
90 x 200 14 410 Kč
skladem (objednávky do 12:00 expedujeme ihned)

Dodání do 4 pracovních dnů

ks
Atypický rozměr rozměr a cena atypu na vyžádání
Celkem

Doprava od 1 000 Kč
Garance 100% spokojenosti Garance 100% spokojenosti
Záruka nejnižší ceny Záruka nejnižší ceny

Zeptejte se na cokoliv…

zadaný email nebude u otázky zobrazen
Sem napište svou otázku.

J.S., 8. 9. 2017 14:31

Dobrý den,
prosím co znamená Světlost roštu: šířka - 1 cm, délka - 5 cm?
Děkuji.


ProSpanek, 8. 9. 2017 14:54

Dobrý den,

Světlost roštu je reálný rozměr roštu. Rošt musí být menší o 1cm na šírku a 5 cm na délku, aby lépe zapadl do postele.

V případě dalších dotazů nás kontaktujte.

Jana Štosková

e-shop ProSpanek.cz


Muzikářová, 13. 5. 2014 13:51

Dobrý den,

chtěla jsem se zeptat na cenu motorového lamelového roštu Portoflex Motor pro rozměr 140x220 cm. Děkuji.


13. 5. 2014 15:31

Dobrý den,

cena roštu Portoflex Motor v rozměru 140 x 220 cm je 25.346,-Kč.

S pozdravem

Jana Hloušová

e-shop ProSpanek.cz

Napiště svoji recenzi k tomuto produktu

zadaný email nebude u otázky zobrazen
pro hodnocení klikněte
Sem napište celkové shrnutí Vašeho dojmu a výsledného hodnocení produktu.
Klady a zápory uvádějte každý bod na samostatný řádek.
Pokud Vás nic nenapadá, nechte pole prázdné.