zpět seznam článků

Než se uložíte ke spánku, relaxujte!

Spánek je nedílnou součástí života nezbytnou pro fyzické i duševní zdraví. Někomu stačí šest hodin a je čilý jako rybička, jiný potřebuje k regeneraci hodin více. Pokud se ale i po dlouhém spánku probouzíte unavení a rozlámaní, pak je něco špatně. Vliv na kvalitu vašeho spánku má matrace, polštář, ale také prostředí a psychické rozpoložení ve kterém uléháte.

Doplňky do ložnice pro snazší usínání

Zpříjemněte si usínání

Pokud máte problémy s usínáním, pak předtím, než se uložíte ke spánku, relaxujte. Naložte se do horké vany a zahoďte všechny starosti za hlavu. Stačí nechat rozpustit koupelové soli a pak už si jen dopřávat zaslouženou pohodu. Pokud dáváte přednost sprše, pak vsaďte na přírodní sprchové gely, které zklidní nervovou soustavu, povznesou ducha a harmonizují emoce. Vyzkoušejte přírodní tělové oleje, které obsahují specifickou směs éterických olejů. Příjemná a uvolňující je i masáž chodidel a hlavy, která navodí vydatný spánek.

Hodně záleží také na prostředí, v němž spíte, proto si pokoj pěkně zútulněte pomocí bytových doplňků. Romantickou atmosféru umocní moderní svícny v různých barvách, které dosahují zajímavých optických efektů.

Pro lepší regeneraci

Noc je obdobím regenerace nejen pro naši mysl, ale také naše tělo. Pokud se ráno pravidelně budíte s unavenou pletí bez lesku, neváhejte svému tělu pomoci a naneste si přírodní masku z čistých, bio, za studena lisovaných olejů z rostlin pyšnící se vysokým obsahem antioxidantů, která potlačí nedostatky pleti a pokožku krásně oživí. Stejnou službu prokážou také noční balzámy se směsí vysoce vyživujících olejů, které jsou vhodné pro všechny typy pleti. Pracují, zatímco spíte a ráno po probuzení bude vaše pleť zářit.

Správným výběrem postele a dodržováním zásad pro relaxaci těla i ducha, dosáhnete toho, že ráno bude probíhat tak jak má – s energií a optimismem. 


Poslední články

Klidný a zdravý spánek v těhotenství – 3. trimestr

Týdny plynou a vaše děťátko v bříšku roste jako z vody. Těhotenské bříško se zvětšuje a vy už vhodnou polohu pro spánek hledáte stále hůře. Navíc ji zase za chvíli musíte měnit a tak se váš spánek spíše mění na přerušované podřimování. Jak se tedy ještě vyspat kvalitně než miminko přijde na svět?

číst více

Klidný a zdravý spánek v těhotenství – 2. trimestr

V druhém trimestru těhotenství dochází k celkovému zklidnění. Ranní nevolnosti již ustupují a vaše těhotenství vás zatím nijak neomezuje. I přesto je dobré dodržovat některé zásady pro zdravý spánek.
číst více