zpět seznam článků

Než se uložíte ke spánku, relaxujte!

Spánek je nedílnou součástí života nezbytnou pro fyzické i duševní zdraví. Někomu stačí šest hodin a je čilý jako rybička, jiný potřebuje k regeneraci hodin více. Pokud se ale i po dlouhém spánku probouzíte unavení a rozlámaní, pak je něco špatně. Vliv na kvalitu vašeho spánku má matrace, polštář, ale také prostředí a psychické rozpoložení ve kterém uléháte.

Doplňky do ložnice pro snazší usínání

Zpříjemněte si usínání

Pokud máte problémy s usínáním, pak předtím, než se uložíte ke spánku, relaxujte. Naložte se do horké vany a zahoďte všechny starosti za hlavu. Stačí nechat rozpustit koupelové soli a pak už si jen dopřávat zaslouženou pohodu. Pokud dáváte přednost sprše, pak vsaďte na přírodní sprchové gely, které zklidní nervovou soustavu, povznesou ducha a harmonizují emoce. Vyzkoušejte přírodní tělové oleje, které obsahují specifickou směs éterických olejů. Příjemná a uvolňující je i masáž chodidel a hlavy, která navodí vydatný spánek.

Hodně záleží také na prostředí, v němž spíte, proto si pokoj pěkně zútulněte pomocí bytových doplňků. Romantickou atmosféru umocní moderní svícny v různých barvách, které dosahují zajímavých optických efektů.

Pro lepší regeneraci

Noc je obdobím regenerace nejen pro naši mysl, ale také naše tělo. Pokud se ráno pravidelně budíte s unavenou pletí bez lesku, neváhejte svému tělu pomoci a naneste si přírodní masku z čistých, bio, za studena lisovaných olejů z rostlin pyšnící se vysokým obsahem antioxidantů, která potlačí nedostatky pleti a pokožku krásně oživí. Stejnou službu prokážou také noční balzámy se směsí vysoce vyživujících olejů, které jsou vhodné pro všechny typy pleti. Pracují, zatímco spíte a ráno po probuzení bude vaše pleť zářit.

Správným výběrem postele a dodržováním zásad pro relaxaci těla i ducha, dosáhnete toho, že ráno bude probíhat tak jak má – s energií a optimismem. 


Poslední články

10 tipů, jak si ušetřit více času na spaní 2. díl

V prvním díle našeho článku jste se již dozvěděli nějaké tipy, jak si uspořádat čas tak, abyste byli produktivní a zároveň ušetřili nějaký čas navíc na spaní. Spánek je totiž časově náročný, a proto pokud nestíháme všechny naše povinnosti, máme tendenci se o něj obírat. . Jak se tedy vypořádat s našimi povinnostmi rychleji?

číst více

10 tipů, jak si ušetřit více času na spaní 1. díl

Každý z nás má spoustu povinností a každodenních činností, které musí zvládnout udělat včas a kvalitně. Nejjednodušším způsobem, jak si ušetřit čas, který mnohdy i nevědomky začneme dělat, je, že začneme šidit náš spánek.

číst více