zpět seznam článků

Trápí vás přehřívání v lůžku během letních měsíců? Stop probdělým nocím.

Teploměr nám letos hlásí vysoké teploty již od jara, ale pravé léto teprve začíná. S tím pro mnohé z vás také jistě začíná nepříjemné pocení a přehřívání během noci. Mnoho lidí se se zvyšujícími teplotami začne během spánku budit, odkopávat peřinu a následně se zase přikrývat, protože jim začne být chladno. Neustálý boj s teplotou v ložnici pak řeší například otevření okna. To však nevyhovuje každému. Je mnoho lidí, které s otevřeným oknem během noci hned varuje angína, že jej mají zase rychle zavřít. A to si během léta nepřeje zažít nikdo z nás.

Letní lůžkoviny

Jaké se tedy nabízí řešení pro spaní v létě?

Ne každý ví, že i v lůžkovinách, které denně používáme, můžeme rozlišovat hned několik druhů hřejivostí. V našem sortimentu naleznete lůžkoviny s vysokou hřejivostí vhodnou pro zimní měsíce, středně hřejivé lůžkoviny a také letní lůžkoviny. Ty jsou vhodné právě pro teplé letní noci.

Jaký je v nich rozdíl?

Letní lůžkoviny jsou lehké a prodyšné přikrývky uzpůsobené pro letní období. Vynikají především skvělou absorpcí a odvodem vlhkosti. Tím zajistí, že vás z hlubokého spánku nebude budit pot a nepříjemné vlhko v lůžku. Navíc je také logicky zajištěn svěží a čistší spánek v hygieničtějším prostředí. Další nesmírnou výhodou těchto přikrývek je vysoká prodyšnost a termoregulace, kterou zajišťují. Tím se vyřeší neustálé odkopávání a zpětné přikrývání těla. Lůžkoviny totiž vyrovnávají teplotu v lůžku tak, aby vám během noci nebyla ani zima, ani příliš velké teplo.

U letních lůžkovin si dále můžete vybírat z dalších přidaných hodnot, které nabízejí. Některé lůžkoviny jsou vyrobeny tak, aby zajišťovali maximální hygienu ve vašem lůžku, jiné disponují chladivým efektem a vysokou prodyšností a u jiných si můžete vychutnat hebké pohlazení saténu.

Navštivte nějakou z našich prodejen ProSpánek a vyzkoušejte sami, co vám nejvíce vyhovuje. Naši spánkoví experti vám pomohou vyřešit i další problémy, které vám brání k dosažení klidného a zdravého spánku.

Poslední články

Klidný a zdravý spánek v těhotenství – 3. trimestr

Týdny plynou a vaše děťátko v bříšku roste jako z vody. Těhotenské bříško se zvětšuje a vy už vhodnou polohu pro spánek hledáte stále hůře. Navíc ji zase za chvíli musíte měnit a tak se váš spánek spíše mění na přerušované podřimování. Jak se tedy ještě vyspat kvalitně než miminko přijde na svět?

číst více

Klidný a zdravý spánek v těhotenství – 2. trimestr

V druhém trimestru těhotenství dochází k celkovému zklidnění. Ranní nevolnosti již ustupují a vaše těhotenství vás zatím nijak neomezuje. I přesto je dobré dodržovat některé zásady pro zdravý spánek.
číst více